SUPPORT ODDĚLENÍ SPRÁVY BYTOVÝCH JEDNOTEK

Jsme PSN s.r.o., probouzíme domy k životu!

Jsme dynamická obchodní společnost, která už 32 let prosperuje na realitním trhu. Naše vášeň jsou nemovitosti, jejich renovace, výstavba a prodej bytových domů nebo komerčních objektů. Jsme vlastníci unikátních míst jako je ikonický Tančící dům nebo Metronom na Letné. Jsme spolehlivý developer, mezi naše projekty patří rezidenční výstavba loftového bydlení VANGUARD PRAGUE, chystáme revitalizaci areálu Koh-i-Noor ve Vršovicích nebo rekonstrukci OC Grand v Pardubicích.

mám zájem o tuto příležitost

A proč byste měli chtít pracovat v PSN?

Jsme inovativní a kreativní. Nezastavujeme se. Stále hledáme nové způsoby, jak proměnit nemovitosti v živé a dýchající prostory. Naše portfolio zahrnuje výjimečné nemovitosti, které obohacují město. Pečujeme o naše zaměstnance. Jsme hrdí na naše týmy. Nabízíme nejen atraktivní benefity, ale také přátelské pracovní prostředí, kde se každý může realizovat a rozvíjet.

Abychom mohli úspěšně rozšiřovat a dále pronajímat portfolio vlastních nemovitostí, potřebujeme do našeho týmu správy v Praze sympatickou/sympatického, organizačně schopnou/schopného a komunikativní/ho kolegu, která/ý bude administrativní podporou týmu a zároveň se naučí fyzicky přebírat byty od nájemců. Jedná se o převzetí cca 3-5 bytů týdně.

Požadujeme:

  • Příjemné vystupování a reprezentativní vzhled
  • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, nebát se jednat s nespokojenými klienty
  • Odolnost vůči stresu, schopnost práce pod tlakem
  • Znalost práce na PC (MS WORD, EXCEL, OUTLOOK, popř. další )
    Zodpovědnost za svou práci
    Časová flexibilita, ochota učit se nové věci
  • Řidičský průkaz

 

Pracovní náplň:

  • Převzetí bytu od nájemce
  • Komunikace s klienty (nájemci bytových jednotek)
  • Administrativa spojená s převzetím bytu
  • Kontrola toho, aby klient měl zaplacené všechny závazky
  • Fyzické převzetí bytu včetně sepsání předávacího (a vytvoření fotodokumentace)
  • Kontrola stavu předávaného bytu, zaevidování zjištěných vad, nutných oprav a stavu měřičů energií
  • Příprava podkladů pro přehlášení měřících zařízení
  • Komunikace s oddělením správy a pronájmu
  • Zajištění ad hoc úkolů v oddělení správy nemovitostí
  • Skenování a zakládání dokumentů do systému
  • Generování dat ze sytému
  • Kompletace smluvních dokumentací
  • Kontrola vybavení bytových jednotek
  • Doplňování příslušenství do bytových jednotek
  • Zpřístupnění bytových jednotek pro technickou údržbu

Nabízíme:

  • Zázemí silné společnosti na trhu real estate s více než 30ti letou tradicí
  • Možnost získat informace a pronájmu a správě nemovitostí
  • Možnost flexibilní pracovní doby (dle dohodnutých termínů s klienty)
  • Firemní vůz pro pracovní účely

            Nástup možný ihned

Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala, prosím, zašlete nám své CV s fotografií a kontaktními údaji na jana.simova@psn.cz . Odpovídat budeme pouze vybraným uchazečům. Děkujeme za pochopení.

Udělejte první krok

Pošlete nám CV s fotografií a motivační dopis. Dejte nám o sobě vědět!