FACILITY MANAŽER - Brno

Jsme PSN s.r.o., prosperující obchodní společnost podnikající na trhu s nemovitostmi již od roku 1991, vlastníme exkluzivní nemovitosti a probouzíme domy k životu… Renovujeme i stavíme bytové domy i komerční objekty, prodáváme byty a pronajímáme kanceláře. Mezi naše klenoty patří areál na Plynárenské v Brně, Tančící dům v Praze, Metronom na Letné, jako developer řešíme např. projekt rezidenčního bydlení VANGUARD PRAGUE nebo Palác Dlážděná, v Pardubicích OC Grand. Dbáme na péči o naše zaměstnance, nabízíme zajímavé benefity a přátelské zázemí…

mám zájem o tuto příležitost

Abychom mohli úspěšně spravovat portfolio našich nemovitostí, konkrétně zajišťovat správu našeho areálu v Brně, hledáme spolehlivého/spolehlivou, komunikativní a organizačně schopného/schopnou kolegu/kolegyni na výše zmíněnou pozici. Hledáme proaktivní kolegy, kteří pracují efektivně, kvalitně a dotahují pracovní úkoly do konce.

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ stavebního/technického/ekonomického zaměření
  • Praxe na obdobné pracovní pozici ve správě nemovitostí
  • Uživatelská znalost MS Office
  • Proklientský přístup, vysoké pracovní nasazení, vytrvalost
  • Ochotu rychle se učit novým věcem a dovednostem
  • Samostatnost a časovou flexibilitu
  • Příjemné vystupování, kultivovaný projev
  • Řidičský průkaz sk. B

Pracovní náplň:

  • Řízení týmu lidí (koordinace technické a administrativní části)
  • Zajištění bezproblémového chodu svěřených nemovitostí
  • Ekonomika areálu včetně hledání úspor
  • Pravidelné prohlídky našich nemovitostí a zjišťování jejich technického stavu
  • Jednání s dodavateli a kontrola jejich činnosti
  • Komunikace s nájemníky, udržování dobrých obchodních vztahů (udržování, automatizace evidence oprav, přefakturace na nájemce)
  • Zajistit, aby naše služby byly dodávány v prvotřídní kvalitě, dle potřeby nájemců, koordinovaně
  • Řízení provozních nákladů a příprava podkladů pro případné zúčtování poplatků
  • Administrativa spojená se správou budov
  • Zpracování dat v interním systému
  • Evidence nájemců
  • Roční přehledy a vyúčtování služeb nájemníkům
  • Zpracování dodavatelských faktur, srovnání nákladů
  • Fakturace (zadávání a schvalování faktur)
  • Kontrola plateb nájemného a vymáhání dlužných částek

Nabízíme:

Práci v motivovaném, a dynamickém kolektivu prestižní a stabilní společnosti

Benefity:

  • stravenkovné přímo do mzdy
  • karta Multisport
  • firemní dovolená v exotické destinaci
  • vzdělávání, rozvoj a talentové programy pro zaměstnance
  • pravidelné týmové a společenské akce

 

Nástup možný ihned!

Pokud Vás pracovní nabídka zaujala, zašlete nám své CV s fotografií a kontaktními údaji na jana.simova@psn.cz . Odpovídat budeme pouze vybraným uchazečům. Děkujeme za pochopení.

Udělejte první krok

Pošlete nám CV s fotografií a motivační dopis. Dejte nám o sobě vědět!