Náplň práce:
- Vyřizování korespondence, zajištění podpisů u jednatele a notáře, vyřizování e-mailů, telefonátů, zajišťování letenek, vyhotovení cestovních příkazů, vedení docházky, schvalování faktur, objednávání kancelářských potřeb
- Příprava podkladů na porady
- Správa datové schránky a pokladny
- Dohled nad plynulým chodem recepce
- Organizace firemních akcí a firemní dovolené pro zaměstnance
- Operativní řešení ad-hoc úkolů
Požadavky:
- Výborná znalost MS Office
- Minimálně SŠ vzdělání
- Český a anglický jazyk slovem i písmem, další cizí jazyky výhodou
- Zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, loajalita, pozitivní přístup a příjemné vystupování
- Zkušenosti z obdobné pozice
- Řidičský průkaz B
Nabízíme:
- Zodpovědná práce v příjemném pracovním prostředí v centru Prahy
- Zázemí silné a stabilní společnosti
- Práce na plný úvazek
- Nástup možný léto 2022
- Přátelský kolektiv
- Balíček zaměstnaneckých výhod, Multisport karta, příspěvek na stravování, firemní dovolená
Pokud Vás nabízená pracovní pozice zaujala a jste přesvědčen/a, že splňujete naše požadavky, zašlete nám Vaše strukturované CV, ke kterému prosím připojte motivační dopis a fotografii.
Pokud se Vám do 2 týdnů od zaslání Vaší odpovědi na tento inzerát telefonicky nebo elektronickou poštou neozveme, znamená to, že jste nebyl/a vybrán/a do dalšího kola výběrového řízení.
Děkujeme za pochopení.