Abychom mohli úspěšně pronajímat portfolio vlastních nemovitostí, potřebujeme do našeho profesionálního týmu v Pardubicích sympatickou/sympatického a organizačně schopnou/schopného obchodní/ho manažera/manažerku, která/ý bude zodpovídat za pronájmy našich bytových, komerčních, kancelářských a skladových prostor.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- výborné komunikační, vyjednávací a organizační schopnosti
- proklientský přístup, vysoké pracovní nasazení, vytrvalost
- Aj na komunikativní úrovni
- vysoká vnitřní motivace a ambice
- ochotu rychle se učit novým věcem a dovednostem
- samostatnost, cílevědomost a časovou flexibilitu
- schopnost dosahovat výsledků
- reprezentativní vystupování, kultivovaný ústní i písemný projev
- loajalitu a týmového ducha
- řidičský průkaz sk. B
- uživatelská znalost MS Office
Pracovní náplň:
- získávání nových klientů prostřednictvím marketingu PSN nebo vlastní iniciativou
- jednání s klienty s následným uzavíráním obchodů a péče o ně
- prohlídky nemovitostí s klienty
- komunikace se zprostředkovateli, či realitními kancelářemi pří získávání nových zákazníků
- administrativní práce spojená s uzavřením obchodu apod.
- péče o svěřené portfolio
Nabízíme:
- zázemí silné společnosti na trhu real estate s více než 30ti letou tradicí
- spolupráce s oddělením marketingu pro získání klientů
- práci na hlavní pracovní poměr
- firemní vůz pro pracovní účely
- nástup možný ihned
- základní plat v minimální výši + provize z uzavřeného obchodu a roční odměny
- při splnění ročního plánu máte nárok na společnou firemní dovolenou v exotických destinacích světa
- multisport karta zdarma
- stravenkovné
Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala, prosím, zašlete nám své CV s fotografií a kontaktními údaji na jana.simova@psn.cz . Odpovídat budeme pouze vybraným uchazečům. Děkujeme za pochopení.